Тәуелсіз Қазақстан және ислам

Пəн: Дін тану

Жұмыс түрі: Реферат

Көлемі: 18 бет

Бұл жұмыстың бағасы: 1000 теңге

ID: 28

Сатып алу


Жоспар

I Кіріспе.................................................................................................3

II Негізгі бөлім

2.1 Ислам дінінің шығуы....................................................................4
2.2 Ислам дінінің Қазақстанға келуі................................................5
2.3 Дін туралы түсінік.........................................................................6
2.4 Дін – қоғам ішіндегі рухани күш................................................8
2.5 Қоғамның саяси өміріндегі діннің орны.................................10
2.6 Діннің халықаралық саяси мәселелері....................................11
2.7 Тәуелсіз Қазақстан және ислам.................................................15

III Қорытынды...................................................................................17
IV Пайдаланылған әдебиеттер........................................................18


Кіріспе

Діннің әлемдік деңгейдегі азаматқа тән ойлау жүйесінен шет қалмайтындығын қазіргі заман болмысы айқын аңғартып отыр, себебі дінсіз қоғам болмайды. КСРО кеңістігінде кезінде коммунистер басшылығымен дінсіз, социолисттік мемлекет құрылды, атеизм үстемдік құрған сондай қоғамда өмір сүрдік.Есте болатын жай, Қазақсатанда ислам діні дәстүр, қажет десеңіз ұлттық дәстүр, ғұрып арқылы сақталады. Сондықтан, бүгінде дінді дәстүрден ажыратуға тырысушылық ел санасына дағдарыс әкелетін іс. Бүкіл адамзат баласының тарихын сұрыптап қарастырсақ, өткен тарихта – ешқандай қоғам дінсіз болмаған. Қоғамда діни сана үнемі болып келеді. Дін мен қоғам бір – бірінен ажырамайтын феномендер.

  Турасын айтсақ, атеизмнің өзіде дінді жоққа шығара алмағандықтан бір шарасы. өрғкениетті деп саналатын батыс елдерінде де, бізде де дін мемлекеттен ажыратылған, бірақ, ол қоғамнан ажыратылмайды. Дін қоғамдық құбылыс, ал қоғам мелекеттің субстанциясы.


Қорытынды

Қорыта келе, қазіргі таңда біздің елімізде де діни сенім бостандығы, діни бірлестіктер, діни конфессиялардың және мемлекетаралық қатынастарға қатысты мемлекеттік Тұжырымдама жасалынғанын айта кету керек. Біздің мемлекетіміздің осы тұжырымдамасында дінді уағыздаушылық немесе дінге қарсы ұмтылыстар жоққа тән және діни қарама – қарсылыққа не болмаса жеккөрушілікті өрістетуде мүлдем жол берілмеген.Қазақстанда қазіргі ислам діні даму үстінде. Заман талабына сай Қазақстан мұсылмандарының III құрылтайында жаңа дін басы сайланды. Шығыс танушы араб тілі мен исламияттың да жетік маманы, ғылым докторы профессор - Әбдісаттар қажы Дербісәлі Қазақстан мұсылмандары діни бақармасының қолға алысымен, діни істерге реформа жасап, оны өркениетті жолмен жүргізе бастады. Ғалым болғандықтан имам молдалардың білімін арттыру міндеттерін бірінші кезекке қойды. Діни басқарма жұмысының жанданып, игі жемісін бере бастағанын қазір ислам дұшпандары да мойындап отыр. Әрине, алғашқыда дін тұтқасы дүмшелер қолына тиіп, нәтижеде әбден шиеленіскен діни іс шараларды аз уақытта түзету оңай болған жоқ. Дінмен мемлкеттің мақсат – мүддесі, бағдары терең түсінген бас мүфти дін тазалығымен мемлекеттің жарқын болашағы үшін аянбай еңбек етіп келеді. Жоғары білімді, білікті имандарды тәрбиелеп, мешіттерді білімі таяз дүмше молдалардан тазартуда. Алға қойған мақсаты да көп, қиындықтар да аз емес.


Пайдаланған əдебиеттер тізімі

  1. Х.Ақназаров «Ислам діні және өмір шындығы»
  2. Жамбылов Д. « Саясаттану », Алматы,2003.
  3. Д.Исабеков «Ислам және Қазақстан мәдениеті»
  4. Масанов Н.  У  политического ислама в Казахстане нет  перспектив.
  5. Ә.Дербісәлі «Ислам және Заман»


Беттерді қарау